Algemeen

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw bestelling afrekening d.m.v. een iDeal betaling, vooruit betaling per bank of onder rembours. Meer informatie over de betaalmogelijkheden vindt u op de pagina “bestelinformatie”.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor een brievenbuspost zijn € 3,50 en voor pakketpost € 4,95. Bestellingen boven de € 100,- worden gratis verzonden. De exacte verzendkosten staan aangegeven in het afrekenscherm tijdens het bestelproces. Zowel brievenbuspost als pakketpost wordt verzonden met een track en trace code, zo weet u altijd u pakketje is.

Ook kunt u de bestelling komen ophalen. Mocht u hiervoor gekozen hebben tijdens het bestelproces, dan neem ik, zodra de bestelling klaar is, contact met u op voor het maken van een afspraak.

Wat is de levertijd?

Het streven is om uw bestelling zo snel mogelijk na ontvangst van uw betaling te verzenden. De levertijd welke vermeld staat bij het artikel is een indicatie. Mocht de levertijd onverhoopt langer zijn dan aangegeven dan wordt er contact met je opgenomen. U kunt aan deze indicatie geen rechten ontlenen. Heeft u uw bestelling eerder nodig dan de aangeven levertijd? Vraag dan naar de mogelijkheden.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Tijdens het bestelproces kunt u zowel een factuuradres als een afleveradres invullen.

Hebben jullie een showroom of winkel?

Er is geen winkel of showroom. Wel kunnen we een afspraak maken voor het bespreken van je borduurwensen, bekijken van de artikelen/voorbeelden of het ophalen van uw bestelling.

Borduren

Wat zijn de voordelen van borduren?

Borduren heeft vele voordelen, waaronder:
– Duurzaam
– Luxe en professionele uitstraling
– Kwalitatief het beste
– Goed wasbaar
– Kleurecht
– Slijtvast

Hoe groot worden de letters geborduurd?

Dat is afhankelijk van het artikel waar de borduring op komt en de lengte van de naam / het logo.

Kan ik zelf artikelen aanleveren?

Ja dat is mogelijk. Hiervoor kunt u contact opnemen via de mail. Zodat we kunnen kijken of de artikelen geschikt zijn om te borduren.
Houd er rekening mee dat EquiStitch niet aansprakelijk is indien er iets misgaat met de borduring en/of als de zelf aangeleverde artikelen beschadigd raken. Voor het behoud van de machines borduur ik alleen op nieuwe, niet gebruikte artikelen. Ik maak daarin geen uitzonderingen.

Kan ik iets bestellen wat niet op de site staat?

Er zijn zoveel mogelijkheden op het gebied van borduren. Niet alleen qua artikelen, maar ook qua afbeeldingen en lettertypen. Mocht je zelf een idee hebben of iets willen laten borduren wat niet op de site staat? Neem dan contact op via de mail en dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Wat als blijkt dat er een fout in de borduring zit?

Ik verwerk de bestellingen altijd met de grootste zorg. Helaas kan het voorkomen dat er iets mis gaat. Mocht het artikel niet overeen komen met wat u besteld heeft of zit er bijvoorbeeld een fout in de borduring? Neem dan contact op via de mail. Na het terigsturen van het foutieve artikel zal ik gratis een nieuwe toesturen.